Boekingen

Wij houden van leuke en bijzondere projecten. En niet alleen als we die zelf organiseren. We doen ook graag mee aan jouw evenement, en dat is haalbaarder dan je misschien wel denkt!

Ben je op zoek naar bijvoorbeeld een koperensemble, een blaaskwintet of zelfs een heel orkest? Voor een kort stukje muziek of een avondvullend programma? Of iets waar wij zelf nog niet eens aan gedacht hebben?

Neem contact met ons op via het formulier of via boekingen@tramharmonie.nl en we denken graag met je mee over de mogelijkheden!

Maar dat is toch onbetaalbaar?

Het grote voordeel van een amateurorkest, is dat de individuele muzikanten niet hoeven te verdienen aan een optreden. Dus als we als orkest onze kosten kunnen dekken en een klein zakcentje overhouden voor onze toekomst, zijn we vaak al een heel eind!

Aan wat voor samenwerkingen kan ik denken?

Niets is ons te gek. Als we het geregeld krijgen en het in onze agenda past, dan zijn wij overal voor in. Op deze pagina vind je een aantal voorbeelden van de vele succesvolle samenwerkingen die wij de afgelopen jaren zijn aangegaan.

100-jarig jubileum Koninklijke Boekverkopersbond

Een avondvullend programma in het Muziekgebouw aan ’t IJ waarin de Tramharmonie de rol speelde van het fictieve bondsorkest. We begeleidden Willeke Alberti, Gé Reinders, Arjan Ederveen én een heuse poedel-act!

Cultuurnacht Haarlem

Bij de opening van de Haarlemse Cultuurnacht stonden de muzikanten van de Tramharmonie paraat. Verspreid over de hele Grote Markt werd een compositie van Merlijn Twaalfhoven uitgevoerd.

En Avant Marche - Stadsschouwburg Amsterdam

Informatie opvragen

Dit is een verplicht veld

En Avant Marche

In de Vlaamse theatervoorstelling En Avant Marche, over de perikelen van een dorpsfanfare, mocht een delegatie van de Tramharmonie zich in fantastische kostuums heisen om de rol van de fanfare te vervullen. Met muziek én acteerwerk.

Een co-productie van Les ballets C de la B en NTGent
Stadsschouwburg Amsterdam.

The Christmas Show

De bezoekers van The Christmas Show in de Ziggo Dome werden verwelkomd met Christmas Carols gespeeld door een koperensemble van ons orkest. Natuurlijk in Dickens-kostuums.

Een productie van RTL Live Entertainment

Koninkrijksconcert

Onder het toeziend oog van ZM de Koning mocht de Tramharmonie dit concert ter gelegenheid van het 200-jarig bestaan van het Koninkrijk der Nederlanden openen. De koning en vele andere hoogwaardigheidsbekleders zullen deze avond in Theater De Meervaart niet snel vergeten.

Dodenherdenking

Elk jaar hebben wij de eer om de dodenherdenking in gemeente Ouder-Amstel muzikaal te omlijsten. Compleet met taptoe-signaal.

Het Verdriet van Carnaval

Het verdriet van carnaval gaat over het allermooiste volksfeest van het Zuiden. In deze documentaire van Frank van Osch geen feestende massa’s. Enkel lege straten, halfvolle glazen en prachtige verhalen, met een lach en een traan. Een documentaire over de liefde, het leven en de hoop op betere tijden. Over het gemis van carnaval in de Corona-tijd. In Paradiso speelden wij de live muziek bij deze film.